De huisstijl van NP Plastics heeft een verandering ondergaan. Onlangs realiseerden wij een nieuwe huisstijl om onze focus op innovatie en duurzaamheid te onderbouwen.
Piet de Groot van NP Plastics legt uit. “NP heeft in het verleden al eerder haar uitstraling aangepast aan de Zeitgeist. Mensen veranderen en de maatschappij verandert. Maar ook NP Plastics verandert. Met een rijke historie en praktische ervaring in de kunststof industrie heeft NP Plastics altijd al de focus gelegd op duurzame productontwikkeling en innovatie. Plastics staan al jaren volop in de belangstelling vanwege de grote impact ervan. Wij zien daarin ook onze verantwoordelijkheid en onderbouwen dat door een stijlvolle make-over”.
NP Plastics heeft zich de laatste jaren bewezen als adviseur en ontwikkelaar voor productontwikkeling met kunststof. Het draait hierbij altijd weer om de juiste kennis, de juiste mensen en feiten waarop organisaties hun strategie en beleid kunnen baseren. “De nieuwe branding en huisstijl matcht met de unieke combinatie van vakspecialisten en producten en de vragen die klanten ons stellen”, aldus De Groot.
Met de nieuwe huisstijl lanceert NP Plastics ook een bedrijfspagina op LinkedIn en een bedrijfspagina op Facebook.